Detalls de l’espectacle
Hora i Lloc
A les 19h al Poliesportiu Els Til·lers
Tipus d'activitat
Espectacle musical
Edat recomanada
Per a tots els públics
Durada
45 minuts
Companyia
Poliesportiu Els Til·lers
Camí de la cabanera s/n Sort 25560
Presentació
La Màquina del so, és una audició-concert familiar-escolar que s’endinsa en el món del so mitjançant la tecnologia.
Veurem l’evolució dels instruments musicals des de la prehistòria fins als temps actuals descobrint els instruments actuals i les possibilitats que ens donen.
Jugarem amb el so:
- Gravant el so que produeixen alguns objectes quotidians (bufant una ampolla, percutint una llauna, pinçant una corda….) crearem nous sons i farem música amb ells.
- Samplejarem la veu i només amb la paraula pastanaga crearem un tema musical.
- Amb sons corporals dels participants i l’ajuda del seqüenciador, instrumentarem un fragment musical.
- Viatjarem per diversos paisatges sonors, on sentirem el resultat de musicalitzar sons d’animals, urbans i altres.
En Pep Gol té una trajectòria consolidada en la qual destaquen:
Amb La Vella Dixieland
Co-fundador, trompetista, arranjador i productor musical.
Grup capdavanter del jazz espanyol, fundat l’any 1980.
Ha realitzat més de 2.000 actuacions.
Ha gravat 9 Cds, venent-ne més de 50.000 còpies.
Ha rebut el Premi Nacional de Música de la Generalitat de Catalunya, Premi al millor disc de Jazz del Ministerio de Cultura, Cadira d’Or del festival de Sant Boi.
Ha col·laborat amb Leroy Jones, Katy Autrey, Michele Mc Cain, JM Farràs, Txell Sust..